Miak Sarawak Community - Sumber Multimedia
 
HomeCalendarGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

  Joe dah jadi pengiring bola sepak?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
pahpah



Number of posts : 26
Age : 30
Registration date : 2014-03-10

PostSubject: Joe dah jadi pengiring bola sepak?   8th June 2014, 11:04 pm


Salam, aku asyik nmpk video ni dlm internet. Boleh x sesiapa bgtau saya ape ni?
http://www.youtube.com/watch?v=xCCMEUpXnac
Back to top Go down
View user profile
hanyee



Number of posts : 23
Age : 27
Registration date : 2014-03-11

PostSubject: Re: Joe dah jadi pengiring bola sepak?   8th June 2014, 11:07 pm

Amboi u tak tengok tv ke? u langsung tak update?
ini lagu piala dunia oleh joe Flizzow.
perlawanan piala dunia yg besardan menarik akan dtg..

Back to top Go down
View user profile
leechun



Number of posts : 18
Age : 19
Registration date : 2014-03-12

PostSubject: Re: Joe dah jadi pengiring bola sepak?   8th June 2014, 11:10 pm

oh...Joe Flizzow nyanyi lagu utk piala dunia? memang cool!!! sy dah nanti-nanti pertandingan ni lama ja... tapi semua kat malam-malam, susah nak tonton.
Back to top Go down
View user profile
bazaoyu



Number of posts : 22
Age : 29
Registration date : 2014-03-12

PostSubject: Re: Joe dah jadi pengiring bola sepak?   8th June 2014, 11:46 pm

Aku super fans World Cup! Aku pasti kejar setiap match sampai x dpt kerja esok hari. Hahahaha
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Joe dah jadi pengiring bola sepak?   

Back to top Go down
 
Joe dah jadi pengiring bola sepak?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Sembang - sembang bola sepak Malaysia
» rpm 3000 je rasa mcm free gear apasal la jadi macam ni
» Pelaburan yang sah dari cermin mata BNM dan syariah - Cyber Trust Fund Corp
» Tinggikan absorber belakang
» redah ujan, semput dan mati...

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Miak Sarawak Community :: Umum :: Loyar Burok-
Jump to: